850G GUEPARD Trophy EPS
Kvadracikls STELS ATV 850 GUEPARD TROPHY Pro EPS – zīmola cienīgs pārstāvis.
STELS, kurš ieguva mīlestību un popularitāti starp visas pasaules sportistiem, aktīvās atpūtas cienītājiem. Jebkuri kvadracikli STELS, ATV 850 GUEPARD TROPHY PRO EPS nav izņēmums, izceļoties ar drošu montāžu un augstu izbraucamību tie var nokļūt tur, kur pat apvidus automašīna ir spiesta griezties
atpakaļ. Ar visām savām neapstrīdami izcilajām spējām kvadracikli STELS var palielīties arī ar pievilcīgo vērtību atstājot tālu aiz muguras amerikāņu un japāņu kolēģus.
ATV 850 GUEPARD TROPHY Pro EPS specifikācijas:
Modelis ir pasniegts Krievijas tirgū paplašinātā TROPHY komplektācijā. Papildus standarta bāzes komplektācijai ražotājs piedāvā riteņu arku paplašinātājus, aizmugurējos un priekšējis ķengurīnus, dubļu riepas, apakšējo alumīnija aizsargu, kas padara kvadraciklu vēl drošāku un spēcīgāku. Bez tam, šim modelim, kā papildus komplektācijas elements, tiek piedāvāta 4500 lbs vinča.
Īpašas uzmanības cienīgas ir šī modeļa sekojošās īpašības:
- Stūres pastiprinātājs (EPS)
- četrtaktsdivcilindru šķidruma dzesējamais dzinējs, 850 /cm tilpums, kas nosaka lieliskus kvadracikla gaitas parametrus;
- automātiskāsakabe (VARIATORS CVTECH) padara transportu vieglāku un ērtākuvadīšanā;
- neatkarīgas piekares, priekšējā un aizmugurē, divsviru ar atsperem un hidrauliskajiem amortizatoriem;
- priekšējā piekares gaita 230 mm, aizmugures gaita – 207 mm;
- pietiekamiietilpīga degvielas tvertne, kuras tilpums ir 30 l;
- vieglmetaliskie diski;
- 1550 mm riteņbāze ar klīrensu, kas nav mazāks par 310 mm, kas nodrošina augstu transportlīdzekļa izbraucamību;
- metinātscauruļveida rāmis no augstas kvalitātes tērauda, kas spēj izturēt paaugstinātas slodzes nodrošinošinot uzticamību un transportlīdzekļa ilgmūžību.
Tātad, ja meklējat vieglu, veikli manevrējošu kvadraciklu un neesat gatavs maksāt traku naudu,
STELS ATV 850 GUEPARD TROPHY Pro EPS ir tas, kas Jums vajadzīgs.
Tehniskā specifikācija
Rāmis | Tērauda, metināts, cauruļveida |
Dzinējs | 2 cilindru, 4 taktu, šķidrā dzesēšana, 850cm3 |
Degvielas padeves sistēma | Inžektora, benzīns ar oktānskaitli ne mazāk par 92 |
Aizdedzes sistēma | Elektroniskais vadības bloks (ECU) “DELPHI” |
Palaišanas sistēma | Elektriskais starteris |
Maks. jauda z.s./kW (pie apgr/min) | 69/51 (6500) |
Maks. griezes moments Nm (pie apgr/min) | 75 (5000) |
Maksimālais ātrums, km/h | 110 (60 T3b versijā) |
Sajūgs | Brīvrumbas |
Transmisija | Ķīļsiksnas variators (CVT) {L-H-N-R-P} ar darbības režīmiem 2WD/4WD/4WD Lock |
Piedziņa (priekšā un aizmugurē) | Kardānvārpsta |
Priekšējā piekare | Neatkarīgā, divsviru, atsper-hidrauliskie amortizatori (statņi), gājiens 185mm |
Aizmugurējā piekare | Neatkarīgā, divsviru, atsper-hidrauliskie amortizatori (statņi), gājiens 180mm |
Bremzes priekšā/aizmugurē | Disku, hidrauliskās |
Priekšējās riepas | АТ26х8-12, АТ26х9-12, АТ26х10-12, АТ27х8-12, АТ27х9-12, АТ27х10-12, АТ28х8-12, АТ28х9-12, АТ28х10-12, 230/80-R12 |
Aizmugurējās riepas | АТ26х10-12, АТ26х11-12, АТ26х12-12, АТ27х10-12, АТ27х11-12, АТ27х12-12, АТ28х10-12, АТ28х11-12, АТ28х12-12, 280/65-12 |
Diski priekšā/aizmugurē | Vieglmetālu sakausējuma 6x12H2 / Vieglmetālu sakausējuma 7x12H2 |
Izmēri (G/P/A) | 2500х1370х1580 |
Garenbāze, mm | 1550 |
Klīrenss, mm | 310 (uz AT26 riepām. AT27 +12mm, AT28 +25mm) |
Pašmasa, kg | 410 |
Pilnā masa, kg | 642 |
Apgriešanas rādiuss, mm | 3700 |
Bagāžas reste priekšā/aizmugure | +/+ |
Vinčā 4500Lbs | + |
Pasažiera sēdeklis | + |
Apakšas aizsardzība | Alumīnijs |
Riteņu arku paplašinātāji | + |
Buferis priekšā/aizmugurē | + |
Elektriskais stūres pastiprinātājs | + |
Papildus radiators ar iznešanu | – |
Sakabes āķis (kvadrāts) | + |
Pieejamas krāsas
Brūnā kamuflāžas
Ciparu kamuflāžas
Karbona imitācija
Dzeltenā
Melnā
Baltā
Zaļā